Vacature projectmedewerker

Krijg jij energie van klantcontact? Ben jij een organisatietalent, een administratieve alleskunner en die ene steunpilaar die wij zo nodig hebben in ons team? Lees dan verder!

De Baan:

In deze functie ben je onderdeel van een team van projectmanagers en projectmedewerkers. Je bent voor diverse opdrachtgevers het eerste aanspreekpunt.
Dagelijks analyseer en beantwoord je veel uiteenlopende vragen, zowel telefonisch als per mail. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor een goede coördinatie en
organisatie van de afdeling. Je wilt graag helpen en staat klaar voor je collega’s! Dit is jouw takenpakket:
• Fungeren als helpdesk/vraagbaak voor al onze gebruikers uit verschillende branches;
• Beheer van het online inningsportal en de leerplatformen;
• Ondersteunen bij activiteiten op het gebied van duurzame inzetbaarheid en M-DIEU projecten.
• Office management en secretariële ondersteuning voor de afdeling;
• Het beheren en bijhouden van alle administratieve handelingen m.b.t. subsidieaanvragen:
• Spin in het web zijn van meerdere projectteams en samen met collega’s meedenken en input leveren bij te nemen acties;
• Extra ondersteuning bieden bij evenementen.

Zo ziet jouw dag er uit:
Om 8.30 uur start jouw dag met een kop koffie en werk je jouw mail bij. Om 9:30 heb je een teamoverleg en bespreken jullie de to-do lijst voor deze week. Vervolgens bellen er een aantal werkgevers uit de schildersbranche, welke jij helpt met diverse vraagstukken. Als rond 12.30 uur de eitjes gekookt zijn, schuif je aan bij de gezamenlijke lunch op ons dakterras. ’s Middags bereid je met twee collega’s een
mailing actie voor en aansluitend administreer je een aantal subsidie aanvragen. Het is 17:00 uur, morgen het volgende vraagstuk!

Dit zoeken we in jou:
• Minimaal MBO denk- en werkniveau;
• Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
• Goede kennis van het MS Office pakket en affiniteit hebben met IT systemen;
• Je werkt nauwkeurig en bent een administratieve duizendpoot;
• Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Je hebt uitstekende communicatieve skills, een prettige telefoonstem en klanttevredenheid is jouw topprioriteit.
• Je bent een organisatorisch talent en een doener;
• Verder zijn de volgende competenties jou op het lijf geschreven: ondernemend, oplossingsgericht, proactief, representatief, stressbestendig, enthousiast,
hulpvaardig en collegiaal.

Geen 100% score, maar ben je wel diegene die wij zoeken? Ons overtuigen mag altijd!

Dit mag je van ons verwachten:
• Een uitdagende baan voor 32-40 uur in de week.
• Een marktconform salaris op maat.
• Goede begeleiding, een prettige werksfeer en de mogelijkheid tot het volgen van een opleiding.
• Je werkdagen zijn deels op kantoor in Den Haag en deels vanuit huis.
• Werken in een hecht en ambitieus team met een “niet lullen, maar poetsen” mentaliteit.

Enthousiast over de vacature? Dan vernemen wij heel graag waarom jij onze nieuwe collega moet worden. Stuur je CV voorzien van een bondige motivatiebrief naar Claudia Leeuwenkuyl: claudia@eendrachtbv.nl.