Met meer dan 10.000 websitebezoeken en 6.500 clicks op vacaturepagina’s is de BETA Imago campagne “Werken bij een tankstation” succesvol gestart!
Overal is er een tekort aan personeel, ook bij tankstations. De Eendracht heeft in opdracht van Belangenvereniging Tankstations (BETA) samen met een toonaangevend marketingbureau deze campagne opgezet om het stereotype beeld van werken bij een tankstation te doorbreken.
Niemand hoeft aarzeling te voelen om te solliciteren. Zoals Ewout Klok, voorzitter van BETA, zegt: “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ geldt ook voor werken bij een tankstation.” Dankzij Power Up! – BETA Opleidingen, hét leerplatform voor tankstationmedewerkers, ben je binnen no-time operationeel en blijf je je kennis vergroten .
Benieuwd naar de campagne? Neem een kijkje op de website
Verhalen uit de praktijk
Ontwikkeling van keurmerk Nederlandse Veiligheidsbranche
“Door in het bezit te zijn van een keurmerk kunnen bedrijven die actief zijn in…
Derde editie Vastgoedlunch een groot succes!
De derde editie van de Vastgoedlunch bij De Eendracht was een groot succes! In…
De Eendracht helpt mkb-verenigingen vooruit
Onlangs werd ONL voor Ondernemers voorzitter Erik Ziengs bij ons gefotografeerd…